Pages

Ads 468x60px

29 Mayıs 2014 Perşembe

rejim - 29 mayıs

hangi kadın yoktur ki güneş yüzünü gösterince rejime başlamamış..

bende kınalı kekliğim nilim 6 aylık olunca rejim yapmaya kararlıydım çünkü sadece anne sütü aldığı için rejim yapıp bu düzenimiz bozulsun istemedim..

yavaş yavaş 6. aya yaklaşmamız ek gıdalara yavaş yavaş geçmeye başlamamız üzerine tartı da 71.8 görünce artık geldi de geçiyor dedim..

kahvaltı menüm


 
1 dilim ekmeğim kaldı
 

yoğurt çorbası sabahtan kalan bir dilim ekmekle birde 2 yemek kaşığı pilav yedim..
 
akşama sadece yoğurt yemeyi düşünüyorum..
 
bana bu yolda, yol arkadaşlığı edecek destek olacak biri varsa diyeti birlikte yapalım diyorum.
hem destek olup hem hırslanırım belki !
gün be gün inşallah kilo kayıplarımı paylaşırım sizinle
diyet yemekleriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim
 
sevgiyle kalın hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates