Pages

Ads 468x60px

30 Mayıs 2014 Cuma

birazda dikiş..

dün gece kızlarımı uyuttuktan sonra kınalı kekliğim Nil'e yelek denemesi yaptım..
elimde kalıp olmadığı için nilin küçülenlerinde bi tanesini söktüm kalıp olarak onu kullandım
hayatımda diktiğim ilk yelek
kumaşım handan hanımdan yani www.kumasmanya.com dan..
griden vişne çürüğüne geçen bir rengi vardı penyenin
vişne çürüğü yarımdı bir şey çıkmayacaktı benden yelek denemeye karar verdim..
yorumlarınız eleştirileriniz benim için çok önemli lütfen ustalarım eksiklerimi yapabileceklerimi bana söyleyin yol gösterin olur mu ???



 
yakasına fisto geçirmek istedim. ama bebişler için olan bir kumaşla çok daha güzel olacağını düşünüyorum

bu da üzerimizde duruşu...
 
 
yorumlarınızı bekliyorum ;)
 
hoşçakalın sevgiyle kalın
iyi tatiller hepinize
yarın saçlarımı kestirmek istiyorum..
görüşmek ümidiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates