Pages

Ads 468x60px

29 Mayıs 2014 Perşembe

biri bunun hesabını vermeli

internette dolanan bir belge o kadar canımı sıktı ki ismini vermemde sakınca var mı bilmiyorum ama Milupa ürünlerinde GDO çıktı ve buna dair bir belge ortalıkta dolanıyor ilk kızım doğduğu andan itibaren mama takviyesi sonrasında kaşık maması ve devam sütü ile 2 yaşına kadar kullandım. çok şükür hiç bir sıkıntısı yok çok zeki ve sağlıklı bir çocuk lakin bu onda gizli bir hastalıklara yol açtı mı bunlara zemin hazırladı mı diye de düşünmeden edemiyorum..
eğer bu doğruysa ki sosyal paylaşım sitesinde milupa anne bebek kulübünde yapılan açıklamalarına bakarsanız çok da başka firmanın karalaması gibi durmuyor.. mantıklı bir açıklama sunamıyorlar ithal edilen yerden gelirken test yapıldığı herhangi bir şey çıkmadığı piyasadaki ürünlerde çıktığı yazıyor bildiğim kadarı ile mamayı kilo ile almıyoruz yani kapalı ambalaj nasıl piyasada karışıyor ilginç!!
ki şöyle de bir anım geçmişti şırnakta iken kaşık mamaları kullanım tarihine 15 gün kala elime geçiyordu 15 günde de bir paket bitmiyordu bunun için merkezlerini aradım ulaştırmanın daha hızlı olması açısından telefonda konuştuğum bayan kullanım tarihi geçse bile kullanabilirsin gibi dehşet verici bir açıklama yapmıştı tabi bu duruma sakin kalamamıştım madem son kullanım tarihi bir önem arz etmiyor neden pakatlerde yazıyor sorusuna cevabı bana 2-3 paket ileri tarihli mama göndererek talihsiz açıklamalarını ört bas etmeye çalışmışlardı ...

demem o ki insan sağlığının en değersiz olduğu bir ülkede yaşıyorsanız yapılması gereken tek şey yeni yetişen nesillerin genetiklerini oynamakta geçiyor.

bunun vebalini kim nasıl ne şekilde öder orasını bilemiyorum....



bir temizlik firmasını da defalarca mail atıp aramama rağmen tenezzül edip dönmediler. adliyede çalışıyorum ve o kadar çok tuz ruhu, çamaşır suyu, vs temizlik malzelerini içen çocuk var ki annelerin bir anlık ihmali onları kötü anne yapmaz lakin kutuları o kadar jan janlı ki hangi çocuğun ilgisini çekmez ki bu konuda o kadar mail attım kimse kireç sökücü siyah renkli diye eminim almamazlık etmez değil mi biraz daha duyarlı olalım lütfen bu çocuklar bizim geleceğimiz onlara karşı biraz daha hassas olalım ne olur,,,


hoşçakalın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates