Pages

Ads 468x60px

30 Mayıs 2014 Cuma

diyet günlüğüm 30.05

bugün sabah tartıda 70.4 gördüm.. Bakalım yarın kaç olacağım..

sabah kahvaltı resmini çekmiştim.. ama ablamız oynarken silmiş :(

2 dilim kepek ekmeği ile tost
domates, salatalık
yağsız yumurta
nescafe şekersiz

öğlen ve akşam için de
yoğurt eşliğinde

facebook'un filiz sayfasından koca bir koli kazandığım makarnaların içinde olan kepekli makarna
 
burdan filiz makarnaya teşekkürlerimi sunuyorum tekrar..
 




yağsız kepekli makarna.. lezizzz :)))
 tabağımın boyutu..
 
 
 
sevmeye başladım diyet işini...
 
zayıfladığım günleri hayal ediyorum 55 kiloya düşersem leoparlı bikiniden giyicem :)) eşimle iddialaştık:))
 
hoşçakalın sevgiyle kalın..
 
 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates