Pages

Ads 468x60px

30 Mayıs 2014 Cuma

günün menüsü

bugün günlerden en sevdiğim gün cuma :))
hele çalıştığım dönemlerde kıymetini sormayın gitsin..

kaç zamandır gözleme yapmıyordum. bugün tam zamanıydı hazır kınalı kekliğim nil'im de uyumuşken

hamuru mayasız olarak hazırladım su ile yağurdum

 
loru kendim yapmıştım. mayaladığım yoğurda tuz koyup pişirdim sonrasında bezden dikmiş olduğum bir keseye koyup suyunu süzdürdüm.. çok lezzetli oluyor ekşiyen yoğurtları bu şekilde değerlendiriyorum..

 minik minik gözlemelerim hazır

 tavada pişirdim..

belinayım bugün kreşten geldiğinde makarna salatası istedi ona makarna salatasını hazır ettim



 
geldiğinde garnitür ile hepsini karıştırıcam..
 
kızıma sevinmesi ümidiyle bir de süpriz hazırladım
her gün kreşte arkadaşlarının doğum günü kutladığını ballandıra ballandıra anlatınca kızım temmuz doğumlu kreşte zamanından önce parti yapmayı istedim sanki hediye istiyor gibi olacaktı ben de pasta yapıp babası ile öğlen gönderdim



4 yumurta, 4 kaşık şeker, 4 kaşık un, kabartma tozu.. hepsini aynı anda karıştırdım sarısını beyazını ayırmadım..gayet de güzel kabardı sünger gibi de oldu..

 
 
iyi ki bu sarı bezler var :)

hımmm. kakao koymadan denemek için biraz hamurdan ayırdım buzdolabı poşeti ile benekler yaptım biraz pişirdim harcı sonra döktüm bir dahakine leopar desenli yapıcam ...
 
pastamız hazırr... içinde muz, damla çikolata,  krem şanti ve fındık parçaları var..
 
kekim içini fazla doldurmamdan patladı bende üzerine damla çikolata ve fındık parçaları koyarak kamufle ettim :))
 
yapacaklara afiyet olsun..
 
 
sevgiyle kalın hoşçakalın..
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates