Pages

Ads 468x60px

22 Mayıs 2014 Perşembe

balım kaymağımın pikesi

merhabalar hanımlar
burada görüp beğendiğim ve denemek için can attığım pikeyi bugün denemeye karar verdim keşke denemeseydim keçeleri monte etme zevkli ve başarılıydı lakin penye ile kaplama kısmı resmen beni öldürdü bir türlü istediğim gibi olmadı :(
 

 
kaç kere söküp diktim hatırlamıyorum artık pes ettim ..
keşke pazen bir kumaş alsaymışım penye yaz için kullanışlı olur demiştim ama ne yapalım tecrübe kazanıyorum her yaptığım yanlışta..
 
 
bu da bal kaymağımın elbisesi..
 
kumaşım buradan çok sevdim bu kumaşları incelemenizi tavsiye ederim..
 



 
handan hanım aksesuarları da son kargoya koymuş hemen yerini buldu :)
 
kendinize iyi bakın
hoşçakalın..
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates