Pages

Ads 468x60px

30 Mayıs 2014 Cuma

evde yoğurt yapımı

merhaba dostlar..

küçük bir ilçede kalmanın en büyük avantajı sanırım kendi yoğurdunu yapmak, köylü yumurtası bulabilmek gibi şeyler

3. senemiz bitiyor bu sene buraya gelmeden yoğurt yapmayı bilmiyordum ama şimdi öğrendim

kızlarda olunca her şeyin doğalını yesin diyoruz artık her şeyde o kadar çok katkı maddesi ve hijyenik değil ki ne yapacağımı şaşırmış durumdayım..

5 lt süt aldım

bunu önce güzelce kaynattım, sonra ılımaya bıraktım, ılınınca üzerindeki kaymağı aldım bir dahaki kaymakla tereyağ yapıcam :) dondurucuda beni bekliyor kaymağım :))

süt sıcağa yakınken mayalıyorum ..

 
mayaladıktan sonra da market poşetine geçiriyorum sadece.. annem yorganlara sarıp sarmalar da :))



tatataaaaam yoğurdum hazır üzerine temiz bir bez örtücem ki suyunu alsın taş gibi olsun :))

 
organik doğal yoğurdumuz hazır
 
yapacaklara afiyet olsun
 
sevgiyle kalın hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates