Pages

Ads 468x60px

28 Mayıs 2014 Çarşamba

günün menüsü

merhabalar..

bugün kü yaptığım yemekler ev ahalisi tarafından sevilmeyecek biliyorum. Eşim Erzurumlu tam bir etobur kızım da kendisine benzemiş her gün kemik haşlasam bıkmazlar..

ama sebzede şart üstelik biz egeliler otla çöple beslenmeyi severiz dimi ama :))

yoğurt çorbası
ben yumurtalı yapmıyorum yarma (aşurelik buğdayla) yaptım.
 
Kabak yemeği


 
daha yeni pişiyor pirinçli yaptım çok doyurucu ve sağlıklı aslında ama burun kıvıracaklarını biliyorum
 yanına pirinç pilavı yapayım diyorum ama yemekte de pirinç var sanırım yoğurt ve salata eşlik edecek bugün soframa
 
birde yemek dıyı :) haşlanmış patateslerim vardı zayi olmasın diye onu da kavurayım dedim


 
 
afiyet olsun
beğenenler buyursun gelsin soframa :)))
hoşçakalın
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates