Pages

Ads 468x60px

22 Nisan 2015 Çarşamba

ne gördüysem yaptım postu:)

merhabalar..
bir görünüp bir kaybolsamda hiç boş durmuyorum sürekli takipte her görüp aha ben bunu yapabilirim dediğim şeyleri yapmakla meşgulüm..

bu arada tam yaklaşık 6-7 ay önce olması için çaba gösterdiğim benim ve ailemin hayatını oldukça çok etkileyecek bir olay gerçekleşmek üzere :) sevinçliyim :))


gelelim ortaya karışık resimlerime ...

mutfağım için yaptığım aile tablom.. kanaviçe işini çok seviyorum ama iki küçük yaramaz olan bir ev için fazla iddialı bir hobi.. o yüzden hevesimi alacak kadar hemencecik bitecek bir model yaptım..

küçük çaplı mutfak takımı nihale fırın örtüsü önlük ve kalan kumaşı değerlendirme tost makinası örtüsü :)

ıslak mendil kapağından çerçeve... evimin tek eksiğiydi o da tamamlanmış oldu :)) hasret hanımdan öğrendiğim bir çalışma.. çok başarılı bir bloger hasret kuptan tavsiye ederim takibe almanızı..

bu sıralar yapmaktan çok keyif aldığım keçe ile tişört  süsleme balerin ilk denemelere göre fena olmadı ..

hiç geçmesin dediğim cupcake modasına uyduk :)
eva dan buzdolabı süsü...
ailemizin başharfleri olmasa olmaz :)
 
esenkalın sevgiyle kalın..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates