Pages

Ads 468x60px

22 Nisan 2015 Çarşamba

yaz bi türlü gelmese de yaz hazırlığına başlasak mı??

merhaba :)

gelmek bilmeyen yaz, gitmek bilmeyen kış ayy ayy bu kış ne uzun ne zorlu geçti..

ama ben sinan akçıl biri bana gelsin eseri eşliğinde hala yazı hayal ediyorum.. bir gün olsun offf çok sıcak demicem sözzz :))

kızıma diktiklerim karşınızda...

bu rengin hastasıyım..

instagram bursa kumaş pazarından alıp polyester çıkıp pamuklu kumaşla astarlayıp eh kullanabilir kıldığım elbisemiz... fermuarı dikilmedi teğellendi hafta sonunu bekliyor..

kızıma 23 nisan için diktiğim pelerin..

kapşonlu tercih ettim malum rüzgar bu sene hiç dinmedi :(

bursa kumaş pazarı tam daire aşık kediler eteğimiz.. kumaş renk atacak hiiiiç sevmedim..

23 nisan için diktiğim tül eteğim.. bi dahakine kloş kescem ya da enini en az 4 m yapcam ki daha kabarık olsun

bursa kumaş pazarından aldığım pamuklu ama bana nevresim kumaşı gibi gelip bi türlü içime sinmeyen ama pembe tülle hareketlenen pilili eteğimiz..
 
güzel mutlu günlerde giyinmesi dileğiyle..
 
sevgiyle kalın
 
hoşçakalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates