Pages

Ads 468x60px

23 Mayıs 2014 Cuma

7 Güzel Adam...

TRT-1 ' de cumartesi günleri yayınlanan bir dizi geç farkettim ilk bölümden itibaren internet ortamından seyrettim..
 
sonra eleştirileri okudum, her şeye siyaset karıştırmayı sevmiyorum, Soma'da yaşanan elim olaya dahi siyaseti alet ettiler ya bu dizi de aynı... hiç bir siyasi görüşe sempatim ya da nefretim yok lakin ben şahsım adına diziyi çok beğendim..
 
öncelikle müziği beni çok etkiledi sonra ise dizideki ismiyle Adil Erdem Beyazıt (şair) tavrı, konuşması, sakinliği bana huzur verdi... keşke hayatımdaki insanda bu kadar sakin ve anlayışlı olsa demekten de kendimi alamadım... :))
 
Ben ruhunuzun dinlenmesi ve yüzünüzde tebessüm oluşturması için diziyi seyretmenizi tavsiye ediyorum gayet güzel başarılı
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates