Pages

Ads 468x60px

28 Mayıs 2014 Çarşamba

nilin pijaması

küçük kızım nazlım kınalı kekliğim nilim... insan ikinci çocukta anlıyor anneliği ilk kızım dünyaya geldiğinde 27 yaşındaydım ama çok da bilinçli değildim
Nilim dünyaya geldiğinde de 31 zaman hızla akıp gidiyor ama her şey de yerine oturuyor evlilik aile...
evlendiğimiz ilk yıllarda kavgaları hatırlıyorum da ne komik iktidar mücadelesi ne gerek var halbuki üzüm yicez bağcıyı dövmicez evlenicek olan arkadaşlarım siz siz olun benim düştüğüm hatalara düşmeyin
 
bal kaymağımın pijama takımı.. yakasına çıt çıt bastırıcam inşallah güzel günlerde giysin yavrum..
ablaya da alt biçtim bugün dikebilirim inşallah...






 
nasıl ustalarım güzel olmuş mu hatalarım çok farkındayım ama yol kat etmem beni sevindiriyor..
 
 
hoşçakalın
sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates