Pages

Ads 468x60px

26 Mayıs 2014 Pazartesi

yeni diktiklerim..

şu sıralar heyecan doluyum.. haziranın ilk haftası tayinimiz belli olcak ya çıkmayacak gene bu berbat yerde kalıcaz ya da biraz medeniyet olan bir yere taşınıcaz her ne olursa hakkımızda hayırlısı olsun tek duam kızlarım için iyi bir kreş ve iyi bir bakıcı..

neysee hafta sonu fırsat buldukça bi kaç parça dikmeye çalıştım ama abla evdeyken pek mümkün olmuyor kendime ayırdığım kumaşlar yüzünden saatlerce ağlayıp beni herkese şikayet ediyor ne olacak halimiz bilmiyorum :))

bunlar küçük kızım nilin evde giymesi için diktiğim pijamalar
 
 
bunlarda  çok kolayıma gelen düşük kol diktiklerim sanırım dikişe ilk başlayanların bol bol diktiği bir model :))
 





 
 
kelebekli olanın penyesi çok çok güzel...
 
tül olan ise her zaman ki gibi kumasmanya dan handan hanım olmasaydı ne yapardım bilmiyorum
 tekrardan çok çok teşekkür ediyorum kendisine..
 
en kısa zamanda kendime güzel kalıpların olduğu dergilerden edineliyim zira kol takma konusunda sınıfta kalıyorum
 
sevgiyle kalın
hoşçakalınn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates