Pages

Ads 468x60px

12 Haziran 2014 Perşembe

su böreği

iyi akşamlar
bugün bizim için çok önemli bir gündü hem kandil günü hem de sergimiz vardı...
öncelikle herkesin kandili mübarek olsun Rabbim günahlarımızı affetsin, hakkımızda her şeyin hayırlısını versin...

sonrasında ise; sergimiz çok güzel geçti pozitifti ben sürekli evde olduğum için böyle aktiviteler benim için değişiklik oluyor...
kızımın en sevdiği arkadaşının annesi su böreği yapmıştı, belinayın o kadar çok hoşuna gitti ki başımın etini yedi su böreği istiyorum diye bende kıyamadım kuzuma gece vakti giriştim böreğe :)
bir bluz dikicektim kendime ama nasipte su böreği varmış...



şu saatte yedik evin içinde koşuyoruz:)
 
iyi akşamlar hayırlı kandiller
 
sevgiyle kalın hoşçakalın..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates