Pages

Ads 468x60px

28 Haziran 2014 Cumartesi

Koca Gömleği nasıl Katledilir..

merhabalar..
taşındım, taşınıyorum ve taşınacağım derken eşyaları toplayıp kaldım gene eski evde :(
kolilerin arasında 2 tencere bir tavayla :)
ev için kredi başvurusunda bulunduk nasıl bir iyi banka görevlisi şahıs aman kredi oranları düşecek bekleyin bi kaç gün daha dedi sanırım komisyonu büyük ya da gerçekten iyi bir insan ama artık insanların iki değil bir çok yüzünü gördüğüm için kimseye iyi diyemiyorum!!
neyse bi kaç kumaşım kalmıştı onları da topladım tek benim kamuran (dikiş makinam) açıktaydı o da bizimle arabayla yolculuk yapacaktı iyi ki de öyle yoksa kamuran ile bu kadar ayrılığa dayanamazdım..
kumaş yok ne yapmalıydım... orucun etkisi ile uyuyan kocadan fırsat bulunup dolap karıştırılır ve masum bir gömlek bulunur :)) devamı resimlerde..


 
ceplerini sökünce iz yaptı aksesurlarım da kolide olduğu için oranın düzeni yeni evimde inşallah kollarının kenarına içe kıvırsam çok açık olucak kollarından kalan kumaşlardan biye geçicem yakayı içe kıvırıcam..
 
en kısa sürede yeni halini paylaşırım..
 
yeni yeni dıy dıy mıy mıy projelerinde görüşmek ümidiyle
 
benden haber alamazsanız 112 'yi arayın olur mu kocamın hala haberi yok da :))
 
hoşçakalın dostçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates