Pages

Ads 468x60px

1 Haziran 2014 Pazar

ben bu eteğe aşık oldum

merhabalar..

mutfaktan çıkarsam dikiş yapabiliyorum :)

handan hanım ilk seri gönderdiği kumaşlar vardı.. kumaşların kalitesini görmemiz için hepsinden azar azardı ama bu kumaşı gördüğümde aşık olmuştum puantiyeye bayılırım, kırmızı favori renklerimden ikisi bir arada olunca da şekilde görüldüğü gibi oluyor..


 
kumaşı görüp beğenen cesaret edemeyenler varsa.. kesinlikle tavsiye ederim, dikimi kolay ve dokusu çok çok güzel.. bende isteyenler için tık tık
 
kumaşı önce arkadaşın kızına elbise yapmak istedim ama azdı yetmeyebilirdi sonra kara kuzuma etek dikmeye karar verdim boyu kısa olucaktı ucuna dantel geçirdim süslü kokoş olduğumuz içinde lastiğe çiçek kondurdum benim çok içime sindi çok da yakıştı kara kuzuma..




 
sizce nasıl olmuş???
 
bu da burada nilin pijaması vardı tık tık diktiğim ablamız çok isteyince kalan kumaşla ona da bir alt çıktı
güle gülegiysin kelebeğim


 
sevgiyle kalın hoşçakalınn..
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates