Pages

Ads 468x60px

18 Haziran 2014 Çarşamba

çizgili bluz

merhabalar
bugün yeni yuvamız için ev bakmaya gittik ve nasılsa ilk gördüğümüz eve vurulup aldık. Sanki sakız aldık marketten ... bu kadar kolay oldu umarım ödemesi de bu kadar kolay olur..
mutluyum evi çok beğendim beklentimin üstündeydi üstelik cadde üzeri işime yürüme mesafesinde artısı çok ama fıtrat olarak borç sevmiyorum.. bir şeye sahip olmak içinde borçlanmak gerek içimde kıpır kıpır kelebek bi otarafa bir bu tarafa koşup duruyor..

neyse konumuza gelelim bu konu uzarrr gider :)
kumasmanyanın gömleklik kumaşı ile düşük kol bluz diktim kendime..
kalan parçası ile gömlek dikmeyi istiyorum lakin daha önce hiç dikmedim kumaşı zayi ederim diye cesaret edemiyorum..

işte karşınızda bluzum
yazın yeni yuvamda gölün kenarında turlarken giyerim :)


çok göz yorucu ama dantel biraz hareketlendirdi

hoşçakalın dostçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates