Pages

Ads 468x60px

21 Haziran 2014 Cumartesi

aile boyu leopar - kombin diye buna derim :)

merhabalar..

çok yorgunum çoook ev topluyoruz ama son kez yeni evime yerleşinceye kadar ki süreye kadar dikiş yapamayacağım için hemencecik bi kaç parça bir şey dikmek istedim ... makinamı özlicem makinama isim mi versem ne anlayın artık o kadar çok seviyorum kendisini..

bu kumaşı alabilmek için tam 2 saat yol gittim inanılmaz... parça kumaş satan ve kumaşları kilo ile satan biri varmış aman efendim çok uygunmuşmuş... da muş muş
her duyduğuma inanma gibi kötü bir huyum var Ankaranın bir ilçesinden taaa öbür uçtaki ilçesine sırf bu kumaşçı için gittim velhasıl kumaşçıya girdim bir işin acemisi olmak çok zor ya kumaşçıda benim kumaşlara aç bakışımdan anlamış olmalı bu konuda bilgimin olmadığını..
bana mt fiyatının 2 lira ile 8 lira arasında değiştiğini benim beğendiğim pahalı ise beni bilgilendireceğini söyledi sonra saldı beni kumaş toplarının arasına ben de bu penye kumaşı seçtim 2 mt aldım hesaba göre 4 lira ödeyeceğim ama Allahtan bir teyze geldi halime acımış olacak ki oğlum hanım kızın kumaşı kaç lira bi bak bende dedi alıcam aynından anaa 4 lira gitti 20 tl geldi şok şok şok hala o bayana teşekkür ediyorum zira satıcının tarifine göre mt 2 liraydı dünya kumaş kestirecektim ne çok uzattım ama çok bozuldum.. bundan sonra toplu iğne alsam tek tek tek teyit ede ede alırım her ne alıyorsam artık..

kızlar ve anne uyumu  karşısınızda düşük kol dikmek o kadar kolayıma geliyor ki 15 dk biç dik on numara..
artık dikişe başlayalı tekstil ürünleri bana çok pahalı geliyor bu düşük kol bluzlar dışarda en uyduruğu 30 tl ama asla ederi değil onun farkındayım

ne kadar uzattım değil mi..




abla taytın paçasında yamukluk yok şimdi resmi ekleyince fark ettim koyuştan kaynaklanan bir sorun...
meşhur kumaşımız ile diktiğim ürünleri üçlü kombinle en kısa zamanda giyinmeyi planlıyorum..
 
yeni evimde görüşünceye kadar hoşçakalın esenkalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates