Pages

Ads 468x60px

16 Haziran 2014 Pazartesi

kumasmanya ve parça kumaş satışı

merhabalar hanımlar..
kumasmanya sitesinin kurucusu handan hanım parça kumaş satışına başladı. Buna çok sevindim. Benim gibi küçük ilçede yaşayanlar kumaş sıkıntısının ne demek olduğunu çok iyi bilirler..
Alış veriş yapmak isteyenler  ve incelemek isteyenler için tık tık

dikişe başladığımdan bu güne hep bolero dikmek istiyordum bir türlü cesaret edemiyordumm.
handan hanımın gönderdiği pamuklu dantel kumaş parçaları vardı tam da bolero için biçilmiş kaftandı..
denemeye karar verdim lakin ne mümkün
büyük kızım evde 4 yaşında tam bir sorgu meleği :) sürekli soru sora sora ters mi dikmedim yamuk mu kesmedim fena bunalttı sabahları uyanmadan kesim dikim işimi yapmaya karar verdim. çünkü beni dikişten soğutucak ( şimdi yanımda anne 4 yazdın neden yazdın :))

burdan handan hanıma sesleniyorum bu kumaşlardan mutlaka eklemeli dikimi kesimi kolay
ben çok beğendim

karşınızda dantel bolerom hem de haddimi bilmeyerek reglan kol kestim afilli olsun diye simli kurdela ile süsledim..
biraz uzun tuttum kısa belde bitince malum bebek sonrası göbek durumu olduğu için göbeği vurguluyor o yüzden uzun tutmak istedim
beğeninize sunuyorum

 
ilk denemeye göre eh işte idare eder oldu bi dahaki de daha iyi olur diye düşünüyorum
 
yorumlarınızı bekliyorum
 
hoşçakalın dostçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates