Pages

Ads 468x60px

1 Haziran 2014 Pazar

ev yapımı kayısı reçeli

merhaba hanımlar şu sıralar evde yapılan her şeye kafayı takmış durumdayım..
içinde kimbilir neler vardır diyerek her şeyi kendim yapmaya çalışıyorum..
ankarada ulustan aldığım etin pişince rengi! yüzünden sanırım yakında keçi koyunda beslemezsem hiç şaşırmayın :))

evde olan kayısılardan reçel yaptım ilk reçelim..
bence on numara oldu :)



dün gece (her işi çocuklar uyduktan sonra yaptığım için her şey gece :)) çekirdeklerini temizleyip şekere buladım.. 1 kilo meyve 1 kilo şeker  ama kayısılarım mayhoşdu bir tık şekeri fazla koydum..

sabah kalktığımda suyunu bırakmıştı kayısılarım
kaynattım, köpüklerini temizledimm
bir süre sonra içinden kayısıları aldım şerbet kıvam aldı tekrar kayısıları attım bir iki taşım daha kaynatıp sıcakken kavanoza koydum
tadını beğendik
bir dahaki sefere kabukları soyulacakmış küçük hanım öyle istedi gerçi :))

 
kayısının çekirdeklerinin yendiğini biliyor musunuz?? çekirdekleri atmadım kuruması için balkona koydum.. kırıp onları da yicem :)))
 
yapacaklara afiyet olsun...
 
kayısı marmelatı da yapmak istiyorum ama biraz daha kayısılar güzelleşsin..
çocuklar ek gıdaya geçtiğinde tam bir kurtarıcı oluyor.. zira ilk gıdaya alışmaları sindirim sistemi açısından sancılı oluyor;))
 
hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates