Pages

Ads 468x60px

19 Haziran 2014 Perşembe

mor bluz - kumasmanya

merhabalar ...
bugün tam da yaptığım iş içime sindi ilk yaptığım işlere göre tabi
kumaş her zamanki gibi  burdan tık tık
çok beğendim bu kumaşı bol bol stoğuna almalı burdan duyurulur..
her renginden tabi ki şu an telefon ile çekim yaptığı için tam rengi çekemedim ama çok tatlı bir eflatun...
ilk defa kol taktım ve bir seferde taktım.. (aferim yok mu :))
ben beğendim giyilir..
ama yorumlarınız beğeniniz ya da eleştiriniz benim için çok çok önemli
işte bluzum



 
rengi bi türlü tutturamadım :)
ama hoş bir rengi ve kumaşın dokusu harika tam güzel yaz günleri için..
birde bir sorunum var benim
resme bir bakın


 
kalan kumaşları atamıyorum bir gün mutlaka bir yerde kullanırım diyerek..
eminim sizde daha fazladır ama bunları ne yapsam da değerlendirsem ...
 
hoşçakalın dostça kalın
ev toplamaya başlamadan bir kaç parça daha dikebilirim inşallah..
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates