Pages

Ads 468x60px

11 Haziran 2014 Çarşamba

kurabiye

merhabalar bugün hem tatlı hem de tuzlu kurabiye yaptım yarın sergi için bir de kek yapıcam puding dolgulu kek..

süpriz kurabiye
1 yumurta (sarısı hamura, beyazı iç harcına)
2 çay bardağı pudra şekeri
1 paket margarin
yarım çay bardağı kakao
kabartma tozu
vanilin
aldığı kadar un
hamur mis gibi kokuyordu..
 
iç harcımız
2 çay bardağı hindistan cevizi
2 yemek kaşığı toz şeker
yumurta beyazı


 


 
resimdeki gibi şekil verilir
 


 
birde tuzlu kurabiye çatal yaptım
1 yumurta sarısı hamuruna beyazı üzerine
kabartma tozu
2 tatlı kaşığı şeker
2 çay kaşığı tuz
1 paket margarin
1 çay bardağı yoğurt
2 çay kaşığı mahlep (pişerken ki kokusuna bayılıyorum)
aldığı kadar un
 
kalan tuzlu hamurdan kandil simidi şeklinde de yaptım 

 
kızım ve benim tercihimiz tuzludan yana oldu
kurabiyede tatlı sevmiyorum ama çeşit olması için yaptım
 
yapacaklara afiyet olsun
 
sevgiyle kalın hoşçakalın..
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates