Pages

Ads 468x60px

30 Haziran 2014 Pazartesi

2. hobim örgü...

merhabalar...
Oruçla aranız nasıl, Ramazan ayı sessizlik ayı sanki ses yok hareket yok herkes inzivada..
sarı kekliğim 6 aylık hala beslenmesinde anne sütü ağırlıklı olduğu için orucu bu senede yedim Rabbim affetsin..
Sarı kekliğime hamileyken ördüğüm örgülerimi paylaşmak istedim ...
örgüyü çok severdim ama dikişten asla vazgeçmem..
nilin elbise-tuniği


bu örneği internetten bulmuştum aşk yeleği ismi :)
ben düğmelerini çok seviyorum kızım uğur böceğini çok sever...

ilk ördüğüm merserize ipten tığla yelek..
tığ işini henüz tam anlamıyorum ama ilke göre giyilir oldu..

örneğe ve ipin inceliğine bayılıyorum ama ip iğrenç lütfen örgü yapanlar kanıp almayın kaç arkadaşımın ipini değiştirttim.
nakonun bebek yünü antibakteriyel (tüysüz) olan tüm emeğiniz yıkanınca yerle bir oluyor nereye çekseniz oraya geliyor..
alizenin bebe yünlerini tek geçiyorum.. bütün iki kızıma ördüklerim annemin ördükleri hep alize şekerim, alizenin bebe yünleri.. diğmelerine pek özenmiştim renk renk kediler :))


senenin trendi mint-nane-nil yeşili yeleğimiz..
 
bu sıcaklarda gitmiyor örgü ama kış için kızlarıma birer tane yelek örmek istiyorum kreşte çok lazım oluyor.. büyük kızıma tığ işi yapmak istiyorum çok terliyor çünkü..
ikisine de limon sarısı yapmayı düşünüyorum..
bugün sarı kekliğim 6. ay aşısı oldu çok huzursuz sürekli kucak istiyor.. ateşlenmez umarım..
hoşçakalın sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates