Pages

Ads 468x60px

9 Haziran 2014 Pazartesi

görmemişin bir sergisi olmuş :))

merhabalar
yaklaşık olarak 7-8 gündür büyük kızımın kreşinde sergi var önce benim giyeceğim sonra kızımın giyeceği elbiseler hazırlandı, o gün yapılacak hamur işi araştırıldı ona karar verildi malzemeler tamam edildi şimdi de tatlı öğretmenimize süpriz hazırlığına giriştik..
 
ona hatıra çerçevesi yapıcaz şimdilik bugünlük eşim mdf den çerçeveyi kestirdi yapışkanlı kağıtla etrafını kapladım harfleri kestim bir de ayakkabı kutusunda hello kity vardı onu kesip yapıştırdım..
 
nasıl süslesem bir türlü karar veremedim ..
sanırım pon ponlar yapıcam onları yapıştırcam bakalım sonucu yayınlarım farklı fikirleri olan varsa fikir verirseniz çok sevinirim..
 
hoşçakalın
sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates