Pages

Ads 468x60px

2 Ekim 2014 Perşembe

tavsiye kanalı

merhabalar

arkadaşlar tavsiye kanalını duydunuz mu bilmiyorum ama benim ikinci kampanyaya katılmam ilki eker yoğurt kampanyasıydı ve bana ulaşıncaya kadar kampanya süresi bitmişti,,
bu ikinci kampanya dolu doluydu kargom

konsepti çok beğendim 3 farklı kadın..

makyaj çantamda baya eskimişti..

tester ürünler

indirim kartları

ve sahnenin yıldızı ürünler
 
kremi hemen denedim çünkü kızım 10 aylık ve tam 10 aydır kronik uykusuz ve bakımsızım böyle bir ürüne ciddi anlamda ihtiyacım vardı ve krem konusunda çok hassasım her ürünü kullanamam bu ürünü öncelikle ambalaj albenili kırmızıyı çok severim :)
 
kremi kullanınca yüzüm o kadar yumuşacık oldu ki her şeyden önemlisi vıcık vıcık nemlendiricilerle kıyas dahi olmaz yağlanmadan nemlendiriyor ve en çok kremi yüzüme yedirirken ellerim bile kadife gibi oldu ilk izlenimin 10 üzerinden bir not vermem gerekirse kesinlikle 10 çok beğendim ve bu bir reklam yazısı değil samimi fikrim
 
vaad ettiği etkisini sürekli kullanım ile kırışıklarda azalma ve yaşlılıkla savaşma onu da düzenli kullanım sonucu sizinle paylaşırım..
 
eğer ürünü duydunuz tereddütünüz varsa hiç düşünmeyin temin edin derim bu arada kokusu da çok hoş
 
tavsiye kanalına da üye olmanızı şiddetle tavsiye ederim :))
 
sizlerde birer tavsiye meleği olun
 
rozetlerim bile var :))) magnet şeklinde...
 
 
sevgiler hoşçakalın..
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates