Pages

Ads 468x60px

5 Ekim 2014 Pazar

kızlarım için...

merhabalar...

canlar, dostlar işe başlayacağım diye utanmasam ağlayacağım...

kızlardan ayrılmak  inanılmaz çok zor geliyor...

büyük kızım için aycanım dan esinlenip yaptığım, kreşte kullanacağı yedek kıyafet torbası/ çantası ..







astarlı olarak diktim.. kumaş çok kalın yumuşacık bir kumaş ama kenarlarından çok attı..

kalem lekeleri yıkanıncaya kadar bekleyemedim:) hemen yayınladım

küçük kızçemde bakıcı teyzesine gidecek aman oralarda üşümesin diye neler yapmadım ki :)

Rabbim olmayanlara versin olanlara da can sağlığı versin inşaAllah...


saçımı süpürge ettim denir ya bende pijamamı patikli alt yaptım ;)


sıcacık giysin kuzum..


 
bu da sıcacık olsun popişi üşümesin diye
 
aksesuar buradan, kumaş pazen arkadaşımın oğluna kundak yapmak için almıştım çocuk neredeyse askere gitmeli oldu :) nasip küçük kızımaymış..
 
 
sevgiler
 
hoşçakalın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates