Pages

Ads 468x60px

2 Ekim 2014 Perşembe

kumaşmanya

merhabalar..

bugün yayın girmediğim günlerin acısını çıkartarak 3 yayın arka arkaya giriyorum :)))


kumasmanya ile tanışmamız benim dikişe başladığım kumaş diye ortalarda dolandığım günlere dayanıyor bana öyle bir kargo gönderdi ki onun şevkiyle her gün bir şeyler dikerken yavaş yavaş bir şeyler dikiyorum ama hala çok eksiğim var farkındayım...

yayınla reklamı kap kumaşı kampanyasından kaptığım :) kumaşlarım geldi..

hemde 1 ekimde yani doğum günümde elime geçti...

yalnız kumaşlarım çok çok güzel hatasız ve kaliteliydi lakin ben hep hissiyatım pembe kadife bir kumaş bekledim :)) (bulmuş da bunayan kadın :))




 
nasıl güzeller ama dimi
 
siyah bana hemen bayramlık bile oldu...
 
kalıbımı kendim çıkardım kullandığım rahat bir badiden..
 
kol cuk oturdu ben bile şaşırdım :)

ah o ayaklarım yok mu :))

ben beğendim umarım sizde beğenirsiniz..

 

yorum ve eleştirilerinizi bekliyorum ustalarım, arkadaşlarım...
 
 
doğum günüme gelirsek...
benim için doğum günleri çok önemli kendimi değerli hissettiren bir gün sağolsun eşim hiç atlamaz..
maddi olanağına göre sene içinde almak istediğim bir şeyi not eder her şeyi unutan adam doğum günümde onla karşıma çıkar
 
elif gibi sevmek almak isteyip de bir türlü uğradığım kitapçılarda olmayan bir kitaptı yarıladım bile..


 
hepiniz eşinizle sevdiklerinizle çok mutlu olun..
mutlu olun ki mutluluğumuz anlam kazansın ...
 
sevgiyle kalın hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates