Pages

Ads 468x60px

22 Ağustos 2014 Cuma

valide sultan kırlenti

merhabalar canlar..

bugün pek hamarattım maşallah iki kırlent dikimi bir kloş etek biçip dikimi ve alt pijama biçimi dikmeye zaman yetmedi :)

kırlentlerim anneme armağan olacağı için isimleri valide sultan kırlenti olarak kaldı.. cansız varlıklara isim vermeyi seviyorum :)



 
benim koltuklarıma pek yakışmadı ama annemin koltuklar açık renk daha güzel olur diye düşünüyorum.. elyafla doldurdum yumuşacık oldular ben sevdim vaktim olursa kendime de yapmak istiyorum zevkli yapımı...
 
bu kumaşı pazarda gördüğümde kloş etek vardı aklımda ilk olarak pazar ganimetlerinden diktiğim parça oldu artık bundan sonra sonbaharda giyilecek ince triko ve hırka projelerini araştırma aşamasına giriyoum ve de etamin battaniyenin bitmesini istiyorum artık çünkü elimde süründükçe sıkıldım...
 
tabi kış hazırlıkları da var sırada konserve, menemenlik, köz biber turşusu ve de erişte yapma işi var ..
anneme gidip birlikte yapıcaz inşallah...
 
oooo etekten nerelere geldim:))


 
güle güle giyineyim :))
 
 
kendinize çok iyi bakın
 
esen kalın
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates