Pages

Ads 468x60px

4 Ağustos 2014 Pazartesi

2. hobim örgü-2

merhabalar arkadaşlar..

kumaşsız kalmış bir dikişseverin damarlarından biri kopmuş demektir olarak değiştirmek istiyorum Ulu Önderin sözünü :) kumaşım bitti önümde de istanbula gitme planı olduğu için tüm hevesimi kadıköy kumaş pazarına saklıyorum... kendimi hayal edemiyorum ya eşim orda bırakır gider beni ya da şaşı olurum en büyük korkumda hayal kırıklığı istediğim gibi kumaş bulamamak bakalım hayırlısı :))

bunlarda ikinci kızım nilime hamileyken ördüklerim..

dikişten sonra örgü beni artık eskisi kadar sarmıyor...

gail şalım bundan birde beyaz örmüştüm onu bu doğumdan sonra çok işime yaradı...


ör sök bere sanırım geçen kış bundan örmeyeni dövdüler herkes de vardı..


bu da süeterim rengi ve düğmeleri tam tarzım
 
 
hoşçakalın esenkalın
 
istanbul dönüşü oku oku bitmeyen kumaş postu yayınlamayı nasip etsin Rabbim (çok amin :))
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates