Pages

Ads 468x60px

4 Ağustos 2014 Pazartesi

beğenip memun kaldığım temizlik ürünlerim

merhabalar..

1 senedir işe gitmiyorum dile kolay ev hanımlığı beni fena sarmışken bir kaç temizlik malzemesi tanıtımı yapmak istedim.. hiç bir ticari kaygısı olmayan denemeyen hanımlarında denemesi için hazırlanmış bir yayındır..

öncelikle çamaşır suyu aşığıyım iki hamileliğimde fena halde bulantılı geçti ama o dönemlerimde dahi beni rahatsız etmeyen tek koku çamaiır suyu kokusuydu..

mutfağımda bu ürünü yeni kullanmaya başladım ve inanılmaz memnun kaldım daha öncesinde varmıydı bilmiyorum lakin ben yeni keşfettimm
 
yerli malı yurdum malı herkes onu kullanmalı diyerek abc nin birde yüzey temizleyicisi bunu da çok beğendim kalıcı bir kokusu var üstelik fiyatına göre sınıfındakiler ile gayet güzel yarışır...
 

 

sonrasında ise çocuklu anneler beni çok iyi anlar çünkü o küçük eller nerde ne yaramazlık yapar kimse kestiremez ve en zararlı şeyleri yaparlar(allah korusun)
 
bu çamaşır suyu o açıdan tam benlik hele bir de koyu kıvamlı olaydı tadından yenmezdi ama o kadar kusur kadı kızında da olurmuş değil mi ??
 
kapağını ben açmakta dahi zorlanıyorum
 
hadi oldu yaramaz kuşlar açtılar diyelim..
 
tatatam bir kapak daha :)
 
bence güvenli, ekonomik ve kullanılır dediğim gibi kıvamı yoğun olsaydı süper olurdu..
 
denemeyenlere ısrarla tavsiye ediyorum..
 
hoşçakalın..
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates