Pages

Ads 468x60px

24 Kasım 2014 Pazartesi

ne kadar da ihmal ettim seni

ne kadar da ihmal ettim seni canım bloğum benim...

yayın giremesem de hiç boş durmadım ya dikiş yapmaya çalıştım ya da sizleri bol bol takip ettim...

hatta facebook da kaban dikme etkinliğine katılıp kaban bile diktim he heey :)

düğme deliği açamadığım için terziye verdim 7-8 terzi dolaştıktan sonra rica minnet birine ancak verebildim.. ne önemli iş miş yahuu :))

inşallah eskitmeden yayınlarda görürsünüz kabanımı :)

 gelelim şimdi diktiğim pratik dikişlerime..



kızımın jilesi


yarasa kol simli trikom.. yakasına dantel yaka diktim.. triko dikmeyi sevmedim her tarafı batırıyor ve zigzagla temizlesemde sökülüyor :(

kızımın jilesi.. kabanımın kalan kumaşı ile diktim üzerinde kelebekleri çok sevdi zigzaf dikişle sabitledim

kombinimde kabanımın kumaşından kalem etek çok bereketli bir kumaşmış
Kumaş fırsatından metresi 8 tl den 3 metre almıştım, 1 kaban, 1 jile , 1 kalem etek çıktı

bu da yarasa kol bluz dikmiştim o kadar salaş oldu ki en son önünü keserek yarasa kol hırka yaptım kenarlarını da lastik görünümlü penye ile temizledim en üstte de kopça diktim..

simli simli kokoşşş tam benlik :)

bu da jilenin boydan görünümü çok yakıştı kömür gözlüme bugün öğretmenler gününde giyerek kreşine gitti mutlu mutlu
 
 
pratik dikiş sayısında bir de elbise diktim kaşemle bir kombinleyip çok yakında yayındayım efendim..
 
kendinize çok çok iyi bakın
hiç bir şeyciklere üzülmeyin hayat çok kısa ve her şey bir anda oluyor..
anın kıymetini bilelim
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates