Pages

Ads 468x60px

8 Eylül 2014 Pazartesi

triko çalışmaları

merhabalar arkadaşlar..

son posttan bu güne kadar neler yapmadım ki, en önemli işim olan büyük kızımın kreş meselesini ve küçük kızımın bakıcı meselesini çözdüm.. ama henüz pratikte uygulama ekimde olacak :) bir sonbaharda da olsa ege havası alacağım eminim işe başlama öncesi müthiş moral olacak..

bi kaç da araya dikiş sıkıştırdım aman yarabbi leopar olanı diktiğime bin pişman oldum... hem felaket attı dikerken her yer pamuk pamuk oldu hem de hoşuma gitmedi bakalım belki giyerim...

başımın belası da bu :)

çok zarif çok beğendim incecik triko omzuna elimde olan yaprak şeklinde boncuk işlemesini diktim

artık pijama pantalonları yaparken ağ kısmını daha bir tık düzgün yapabiliyorum bunu sevdim ;)
 
sevgiler sunuyorum güzelim egeden canım memleketimden bol bol kış hazırlığı fotoları paylaşmak ümidiyle dostça kalın hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates