Pages

Ads 468x60px

6 Haziran 2014 Cuma

şifon bluzum

merhaba hanımlar...
bugün çoook mutluyum niye derseniz tayinimiz çıktı artık bu berbat yerde kalmayacağım hayırlısı ile gölbaşında yaşayacağız artık umarım artık çoook mutlu olurum :))

büyük kızım şekerparemin bu perşembe günü hem sergisi var hem de mezuniyeti onun için kendime bir bluz dikme düşüncem vardı üstelik modeli bile seçmiştim.. ba ba ba kendine güvene bak..


bu yeşil bluzu dikmek istedim amma kollara cesaret edemedim ama bi daha ki sefere ;)

kumaşım her zamanki gibi şans meleğim handan hanım'dan
rengine bayıldım tam tarzım



 


 
temiz çalışmaya gayret ettim...


hayatımda yaptığım en düzgün biye oldu  :))


 
terzi mankenine ihtiyacım var baksanıza yamru yumru duruyor (çok mu havalara girdim ne :))
 
çok içime sindi ya bugün çok mutlu olduğum için ya da gerçekten güzel oldu :)
yahu birinizde güzel olmuş diyinde rahatlıyayım :))
 
kendinize çok iyi bakın
gönlünüzün muradı olsun ;))
 
iyi hafta sonları
 
hoşçakalın..
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates